احدثكم من مصرنا الجديدة .. مصر العزة .. مصر الكرامة .. مصر الحلوة من النهاردة دي بلدك انت ماترميش زبالة فى الشارع ماتكسرش إشارة ماتدفعش رشوة ماتزوّرش ورقة اشتكي أي جهة تقصر في شغلها ما تمشيش عكسى ما تدخلش من باب الخروج في المترو ، ما تعاكسش البنات ماتقولش "وانا مالى" و راعى ربنا فى شغلك فرصتك تبني بلدك بإيدك انـشـر الحـمـله وسـاهـم في صناعـه مستقبل جديد للمصريـين قبل ماتمشى ادعى لمصر وشباب مصر

الجمعة، مارس 26، 2010

امنية ..

من عمايل ايد .... мαησηα بالظبط الساعة 12:40 ص



ليت الزمن يمشي
على الكيف وألقاك..
وليت اللقاء
مــا يـنـتــهــي يوم أشوفك

مش كلامى ومش عارفة كلام مين 

بس عجبنى 

.
.

20 داقوا الشاى وقالولى رأيهم:

غير معرف يقول...

سبحان الله
وانا برده معرفش بتاع مين

بس برده

عجبنننى اوووى

ياااااااااااااليت

sony2000 يقول...

بجد حلوه اوييييييييييييي جدا
وكلام يعجب اي حد بجد:)

سمع هوص (Abo 3li) يقول...

وعجبني انا كمان

Sweet Violet يقول...

و عجبنى انا كمان
^_^

صباحو حب و امل و جمال على منونتى
اممممممممممممممموة

Ana keda يقول...

حلوة
شكلها جاى ع خليجى
ههههههههه
قلبتى ولا ايه يا منونة وحشانى يا بنتى
يا رب يا حبيبتى يحصل :)

Tarkieb يقول...

المعني حلو بس تقيلة اوووي ..معرفش عجبك فيها ايه..لا موسيقى ولا سجع مصر... المهم عجبتك

Unknown يقول...

بس لو الزمن كان ع الكيف
الحياة مش هتبقي لذيذة
المشاكل بتدي طعم للحياة برضة

بس ده ما يمنعش ان الكلام جميل
شكرااا ليكي

سَارةٌ يقول...

يـآريت فعلا الزمن يكون عالكيف ..

بس مبيحصلش .. دايما الزمن لازم يكون ضدنا أو معايا انا شخصيا يعني ..

بس اهو يـآآآريت ..

мαησηα يقول...

سمسمية ..

ههههه هى غالبا لحد من دول الخليج

انا لقيت الصورة وتحتها الكلام ده فعجبنى

اوى اصلها جت على الجرح :(

ياليييييييييت ..

نورتينى يا سمسمية

sakayar يقول...

أول ما قرأتها افتكرت حاجة بيشغلها واحد صاحبي كتير برضه خليجي وحسيتها كلمات نفس الشاعر بس انا مش عارف اسمه وهو خليجي برضه
بيقول : جايز انك من فراقي قالب الدنيا عليا ... لكن من قبل ما اشوفك قالب الدنيا عليك
:)
عجبني اسم المدونة أول زيارة ليا تقبلي المرور
:)

мαησηα يقول...

سونى ...

تسلمى يا سنسن

انتى اللى احلى حبيبتى والله

мαησηα يقول...

ابو على السكرة ..

يسلم زوقك :)

мαησηα يقول...

سويتى ..

يسلم زوقك حبيبتى ..

ياصباح الحب كله على عيونك

يا سويت هارتى انا

мαησηα يقول...

مرمر .. لأ لأ سورى يا ام عبد الرحمن

ههههههه هى فعلا خليجى

لا مش قلبت المصرى يكسب يا قلبى

ههههه انتى كمان وحشتينى

وبردو بوسيلى بودى وقوليله

خالتو بتسلم عليك

ههههه ياريت لألأ

ياريت مابتعمر بيت

ان شاء الله هيحصل

мαησηα يقول...

تركيبه .. كيف حالك يا ابنى

ههههههه مش مشكلة لولا اختلاف الازواق

لابارت السلع

تسلم يارب انا اصلى ليا ف الخليجى

علشان كده ما استتقلتهاش

мαησηα يقول...

عبدو .. على رأيك

بس برددو الواحد نفسه ف حبة حلوين

مش كله تراك ترااااااك طيخ طااااااخ

تسلم يا عبدو ويسلم زوقك

мαησηα يقول...

حباية بندول .. يا جميلة انتى

يا اخواتى عليكى سكرة والله انتى

جميل اسمك انه ليشفينى هههههه

لا مش معاكى شخصيا الزمن دايما مخالف لكل امنيات الناس

معرفش ليه يمكن هى دى وظيفته ههههه ؟؟

ياريت حبيبتى ان شاء الله هيحصل

نورتينى اوى وبجد مبسوطة بيكى

واياكى تقفلى مدونتك بجد هى جميلة

мαησηα يقول...

سكاير ..

اها الجزء اللى قلته ده انا شفته

على صورة وعجبنى جداااااااااااااا

يمكن يكون نفس الشاعر

تسلم يا رب ده من زوقك والله

نورتنى ويارب تكون المدونة

وصاحبتها عند حسن ظنك بيهم

محمد التركى يقول...

والله لو قلتى ايه بالذى
كلامك جميل
وشايك أجمل وأجمل
بجد والله أنا بدخل مدونتك وأنا حالتى النفسيه تعبانه بسبب الشغل أو البيت أو من صحابى وبعد ماادخل وأشرب الشاى التمام بكون تمام التمام
تسلم أيدك

بجد أسعدنى جدا جدا مرورك الجميل على مدونتى
وسعيد أكتر بأن الموضوعات عجبتك
وشاكر أسلوبك الجميل فى التعليق
ربنا يديم الود والأحترام مابينا

ودى وحبى وتقديرى لشخصك الجميل

мαησηα يقول...

محمد التركى ..

ميرسى لزوقك يا محمد

ويارب دايما اكون عند حسن ظنك بيا

ويجعل واحد شاى مصدر راحة دايما يارب

انت كمان ماشاء الله بجد مدونتك رائعة

اسلوب وشكل وزوق بجد تسلم اياديك

يارب ربنا يديم المعروف يا محمد

تسلم يارب

ميرسى لزوقك نورتنى واسعدنى

مرورك العطر

 

ೋ واحــد شـاى ♨ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea