احدثكم من مصرنا الجديدة .. مصر العزة .. مصر الكرامة .. مصر الحلوة من النهاردة دي بلدك انت ماترميش زبالة فى الشارع ماتكسرش إشارة ماتدفعش رشوة ماتزوّرش ورقة اشتكي أي جهة تقصر في شغلها ما تمشيش عكسى ما تدخلش من باب الخروج في المترو ، ما تعاكسش البنات ماتقولش "وانا مالى" و راعى ربنا فى شغلك فرصتك تبني بلدك بإيدك انـشـر الحـمـله وسـاهـم في صناعـه مستقبل جديد للمصريـين قبل ماتمشى ادعى لمصر وشباب مصر

الأحد، فبراير 14، 2010

كل يوم وانا بحبك اكتر ...

من عمايل ايد .... мαησηα بالظبط الساعة 4:13 ص
بحبك مش لانك شبهى 

بحبك لانك بتكملنى 

بحبك لانى حتة منك 

بحبك لانك قدرى واحلى قدرى 

بحبك لانك حلم ولمسته 

بحب صبرك وعزمك 

وقوة ايمانك

بحبك ياريتها تكفى


****

كان ممكن الكلمتين دول يبقوا ف السكرتة ومحدش يشم بيهم خبر 

بس الواحد لازم يستنفع بيكوا الله الله مش اصحابى 

كله يقول ورايا 

يارب ماتفرق قلبين اتجمعوا بامرك على حبك وطاعتك

يارب زى ماخلقتهم لبعض عجل بقربهم 

يارب نول منونا اللى فى بالها 

امين يارب العالمين 

ميرسى ياجماعة وربنا يارب يتقبل منكم 

بحبكم ف الله

23 داقوا الشاى وقالولى رأيهم:

Tarkieb يقول...

والله كلام كبير .الله ينور ويخليكم لبعض

romansy يقول...

كل حب وانت طيب
يا منمن يا طيب
كل سنه وانتى زى المر ونشرب عندك احلى واحد شاى
وبعدين جواكى رومانسيه طلعلى كل اللى جواكى
واحنا كمان بنحبك قوى يا منمن
ربنا يحقق احلام العاشقين يارب

غير معرف يقول...

ربنا يجعل ايامك هنا وحب

اللهم امييييييييييييين

ليس فقيرا من يحب يقول...

اللهم امين

يارب يسعدك ويريح بالك ويجمعكوا على خير

اللهم امين

ويارب كده افرح بيكى بقىىىىىىىىىى

انتى رقيقه جداااا على فكرة

وان شاء الله ربنا هيسعدك عاجلا غير اجل

واحنا كمان بنحبك فى الله

اموووووووووووووووووووووووووووووووووواه

dr/shiko يقول...

شكلي انا اول واحد ادوق الشاي .. بس ان شاء الله يطلع سكر مظبوط عشان ما اكبهوش ..هههههههههههههههه

dr/shiko يقول...

لا بس بجد الكلمتين حلوين قوي وخاصة الدعاء اللي في الآخر وانا أمنت عليه وراكي .. وربنا يتقبل ..... قولي آمين .....

dr/shiko يقول...

ايوة صح ... نسيت اعرفك بنفسي ... انا شيكو زي ما مكتوب قدامك ... شريك في مدونة الرحالة http://alr7ala.blogspot.com/
وياريت تشرفينا تشربي عندينا العصير .. دي بصراحة اول مرة ازورك هنا بس ان شاء الله مش حتكون الأخيرة عشان شايك عجبني .. ههههه ... شكرا ليك يا منووووووون

sony2000 يقول...

انا اول مره اعلق هنا وبأذن الله موش هتكون الاخيره
يارب ايامك كلها سعاده وهنا بأذن الله

Unknown يقول...

ربنا يسعدك ويوفقك
ويجمع بينكو علي الخير
ان شاء الله

لن أبكي أبداً يقول...

السلام عليكم ورمة الله وبركاته

كلماتك حلوة اوىوتمس القلب على طول

بحبك لانك حلم ولمسته

حلوة اوى ولها اكتر من معنى
مش شرط نبقى بنلمس حلمنا باسلوب معنوى
بس ممكن نلمسه لما بنصدقه
وده بيكون احلى

وآمين يارب ربن يستجيب منك دعائك ياااااارب ويسعدك ان شاء الله
وينولك اللى فى بالك

سعدت بوجودى عندك يا منونا
(:

م. حجاز يقول...

كنت عايز اكتب رد كويس بس ما لقيتش غير دى

بحبك ياريتها تكفى

فعلا ياريتها تكفى ياجمالك ع الجمله دى

мαησηα يقول...

تركيب .. تسلم يارب ربنا يخليك

ويكرمك ويهون عليك غربتك

لو كنت حقيقى متغرب وعايش ف المانيا

نورتنى واسعدنى مرورك الطيب

мαησηα يقول...

رومانسى .. ابو حميد منور وربنا

يارب يخليك يارب بجد كسفتنى من الكلام الحلو ده

كل سنة وانت ونصك الحلو بخير وف احسن حال

وهنا وفرح يارب اللهم اميييييييين

мαησηα يقول...

حنين الجميلة ..

اللهم اميييييييييييييييين

ولكى مثل مادعوتى لى به

ربنا يطمنى عليكى يا حنين يارب

мαησηα يقول...

ليس فقيرا من يحب ..

يارب اللهم امييييييييييييييييين

يارب يارنونة بس لسه بدرى اوى

ياحبيبتى اما انا رقيقة انتى تبقى ايه ياقمر

ربنا يسعدك ويهنيكى ويخليكى ليا يارب اللهم امييييييييين

انا بحبك اكتر منك وربى العالم

мαησηα يقول...

د.شيكو لا مش اول واحد بس اول مرة تدوق الشاى

هههههه

تكب مين ؟ لا مدام دوست على الزورار بتاع التعليقات

يبقى لازم تشرررررررب هههههه عافية ايوة انا كده شريرة

اميييييييييييييييييييييييييييييييييييين يارب

على فكرة انا عارفاك والله وبجى عندكوا كتير

بس انا مش بعرف اعلق عندكوا بتكتبوا كلام كبير انت

واحمد فبقرأ واسكت تسلموا على الفكرة اصلا جميلة

انكوا متفقين مع بعض وبتكتبوا ف مدونة واحدة ربنا يديم المعروف يارب

وبالتوفيق باذن الله

تنورنى ف اى وقت واحد شاى ترحب بكم

والحمد لله ان الشاى حدانا عجبك هههه

" ايوة انا المفروض ان اصلى صعيدى بردو

يعنى مش اى اى احنا بلديات ههههههههه

نورتنى وبجد شرفنى مرورك الطيب

мαησηα يقول...

سونى ... باينها مش اول مرة انا رديت على تعليق ليك هنا قبل كده

اللهم اميييييييييييييييييييييييين ولك مثل مادعيتلى به

ان شاء الله هتنورنا فى كل مرة تشرفنا بالزيارة

мαησηα يقول...

انسان عادى .. اللهم امييييييييييين

يارب ربنا يسمع منك يا للى مش عادى خالص

نورتنى وبجد مدونتك جميلة ربنا يباركلك فيها

мαησηα يقول...

لن ابكى ابداااا ..

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

تسلمى يا جميلة

فهمتينى صح فعلا كان قصدى كده

يارب اللهم امييييييييين ولكى مثل مادعوتى لى به

وانا اتشرفت وسعدت جدااااااااااا بمررورك الطيب

انا على فكرة بعتب عليكى علشان حذفتى مدونتك

لانها كانت فعلا هتبقى جميلة اتمنى اشوفها منورة قريب

ان شاء الله

мαησηα يقول...

الباحث عن الصفر ...

ياخبر طيب فى احسن من كده رد

ميرسى يارب يخليك ويسعدك يارب

سعدت بمرورك وشرفنى جدااااااا

zezy يقول...

من اجمل الكلام الي سمعته بجد برافو عليكي كلامك حلو اوي اوي وفعلا كلمة بحبك ياريتها تكفي شكرا كتير

zezy يقول...

ممكن اشرب معاكي واحد شاي بس يكون خفيف زي دمك والله كلامه عسل شكرا كتير

غير معرف يقول...

امين

 

ೋ واحــد شـاى ♨ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea