احدثكم من مصرنا الجديدة .. مصر العزة .. مصر الكرامة .. مصر الحلوة من النهاردة دي بلدك انت ماترميش زبالة فى الشارع ماتكسرش إشارة ماتدفعش رشوة ماتزوّرش ورقة اشتكي أي جهة تقصر في شغلها ما تمشيش عكسى ما تدخلش من باب الخروج في المترو ، ما تعاكسش البنات ماتقولش "وانا مالى" و راعى ربنا فى شغلك فرصتك تبني بلدك بإيدك انـشـر الحـمـله وسـاهـم في صناعـه مستقبل جديد للمصريـين قبل ماتمشى ادعى لمصر وشباب مصر

الاثنين، مارس 15، 2010

!!!!!

من عمايل ايد .... мαησηα بالظبط الساعة 12:03 ص



حــــلــــــمى بيعـــــــــــــافــــــــر

يارب هون الصعب 



23 داقوا الشاى وقالولى رأيهم:

Ana keda يقول...

المهم انك تكونى جامدة وتعافرى قصاده
خليكى قوية ادام هاماكى القضية
ربنا يوصلك ليه يا حبيبتى
خدى بالك منك اوى بقى
بحبك

قلم رصاص يقول...

السلام عليكم

انا ملاحظ ان اخر 200 بوست عندك كلهم حاجات تقطع القلب .. عياط ودموع وناس بتشد في شعرها ههههههههههههههههه

هو فيه ايه ؟!

هي كل مدونات البنات عامله كدا ليه؟

مالكوا يابنات مصر .. جرالكوا ايه؟

هههههههههههههه

عموما ربنا ييسر على كل البني ادمين
ويفك كرب المؤمنين .. لأن الكرب مبيصيبش الا الانسان المؤمن ..!

يلا تقبلي مروري بس ياريت واحد شاي بقىىىىىىىى

سلاموا عليكوا

رحلتنا في الحياة يقول...

ربنا يبعد عنك اى صعاب يارب ويصلح الاحوال اللهم امين يارب العالمين

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

يارب هون الصعب على اى حد عايز ينجح بجد

يارب متخذلناش و احنا رجانا و تكالنا عليك

hend anwar يقول...

استعينى بالله
وخليكى فاكرة ان ربنا معاكى فى كل لحظة

غير معرف يقول...

ازيك ياقلبي

ان شاء الله ربنا هيوفقك ويهون الصعب

ربنا يسعدك ويفرحك

Mina يقول...

يارب يامنونا

غير معرف يقول...

ربنا معاكى يارب

Kiara يقول...

يااااااااااااااارب

-_- يقول...

انا متفق مع قلم رصاص في تعليقه

أسماء حسين يقول...

طول ما هو بيعافر وانتى بتقولى يا رب ما تخافيش
هيفضل متيييين :)
أنا عاوزة اعلق على تعليق قلم رصاص
أنا مش شايفة فى البوست اى كابة بالعكس هو الاحساس العالى اوقات بيظهر الحزن والشجن اكتر علشان كدة تلاقى بوستات البنات تبان لكم حزينة شوية
لكن هى مش كابة
هو بس زيادة احساس وصدقنى دى حاجة حلوة
جدااااا

мαησηα يقول...

مرمر .. حبيبتى

ماتقلقيش انا جامدة وقوية

وكلى حنية هههههههههه

حاضر يا احلى مروة هخلى بالى منى

وانا كمان بحبك جدااااااااا جدااااااا

ربنا يسعدك ويهنيكى ويفرحنى بيكى

دايما ويقومك بالسلامة واشوفك احلى

ماما ف الدنيا كلها

قولى امييييييييييين

мαησηα يقول...

قلم رصاص .. ريسنا المبجل المتغيب

هههههههههههه انت جيت ليه هه

ماكانت الناس بتدخل وهى ساكتة

ههههههههههه

اديك فتحت باب المعارضة

اقفله ازاى انا بقه دلوقتى ههههههه

لا بجد نورتنى ياريس

بنات مصر ضاعوا هههههه

ادى اخرة الشعب اللى ريسه بعيد عنه

يارب اللهم امييييييييين

لا مافيش شاى المية قاطعة هههههه

بس الممشكلة عندى انى بغير مودى

بسرعة مش فاكرة مين قالى

كده فاكر انت ؟؟

ههههههه وانا مودى اليومين

دول قصدى على مدار

ال 200 بوست الاخريين

منيل بنيلة وبيطلع عليكوا

يا عينى معلش بقه

رئيسة الوزراء

ولازم تستحملونى ههههههه

نورتنى ياريس ماتغيبش عننا

мαησηα يقول...

ايوشة .. الجميلة احلى ايوشة

يارب الهم امين تسلميلى حبيبتى

ولكى مثل مادعوتى لى به يارب

ربنا مايحرمنيش منك

мαησηα يقول...

دكتورة علا .. احلى صيدلانية ف الدنيا

بجد بجد انا عايزة اقولك انى بحبك جدااااا

وبحترمك وبجد نفسى اشوفك واتكلم معاكى

جميل اوى الدعاء ده

يارب اللهم امييييييييييييييييييين

نورتينى ودايما منورانى يا احلى اخت ف الدنيا

мαησηα يقول...

شمس الحرية .. يا جميلة انتى ماشاء الله عليكى

ونعم بالله .. حاضر انا فاكرة والله على طول ان ربنا معايا

تسلميلى يارب ويارب يحققلك كل امالك يارب

نورتينى حبيبتى

мαησηα يقول...

نوارة .. وحشتييييييينى جدااااااااا

انا كويسة حبيبتى وبخير طول ما انتى بخير

يارب يا نوارة انا وانتى وكل الناس يارب

мαησηα يقول...

منامينو .. صديقى العزيز

اين انت ؟؟ يارب تكون بخير طمنى عليك دايما

يارب يسمع منى ومنك ومننا كلنا يارب

мαησηα يقول...

حنونتى .. يارب يا حنون ومعاكى انتى كمان

мαησηα يقول...

كيارتى .. حلمنا واحد وبيعافروا سوا

ربنا يقوى ويعين يارب

мαησηα يقول...

شارم .. والله انا مكسوفة منك كل ماتيجى تلاقى نكد

ههههههههه حظك بقه معلش

هى بس كل الحكاية انى فعلا بمر بظروف نفسية صعبة

وده بكل الاشكال بيأثر عليا والمدونة

ماهى الا انعكاس لما يدور

ف نفسويتى بعيد عنك هههههههههه

اقولك ابقى شوف العنوان

لو لقيته مبهج تعالى بدل ما انكد

عليك كل شوية كده

بجد منورنى ومشرفنى بمرورك الطيب

мαησηα يقول...

بوكى .. حبيبتى بقول والله

حاضر مش هخاف خالص لانى واثقة

ف ربنا قبل ما اكون واثقة

ف اى حاجة تانية وعارفة انه عمره ماهيخذلنى

بالنسبة لقلم رصاص ده غالى علينا اخويا الكبير زوواوى وبيجر شكلى علشان شايفنى مكشرة هههههههه

بيتكلم من عشمه يعنى

بس والله يابنتى انتى جبتى المفيد ما قل ودل

ربنا يفرحنى بيكى واشوفك اعلامية ناجحة باذن الله

Aиgel يقول...

ماليش دعووووووة
فين تعليقاتي
:(

 

ೋ واحــد شـاى ♨ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea