احدثكم من مصرنا الجديدة .. مصر العزة .. مصر الكرامة .. مصر الحلوة من النهاردة دي بلدك انت ماترميش زبالة فى الشارع ماتكسرش إشارة ماتدفعش رشوة ماتزوّرش ورقة اشتكي أي جهة تقصر في شغلها ما تمشيش عكسى ما تدخلش من باب الخروج في المترو ، ما تعاكسش البنات ماتقولش "وانا مالى" و راعى ربنا فى شغلك فرصتك تبني بلدك بإيدك انـشـر الحـمـله وسـاهـم في صناعـه مستقبل جديد للمصريـين قبل ماتمشى ادعى لمصر وشباب مصر

الخميس، مارس 18، 2010

مفاجاة ..

من عمايل ايد .... мαησηα بالظبط الساعة 1:13 ص





مبسووووووووووووطة 




البنت دى يعنى مبسوطة 


هههههههه 

انا قلت اما افرحكم بدل منا منكدة عليكوا 

انا بموت ف المقالب 

تعيشوا وتاخدوا غيرها 

بس بجد بجد انا مبسوطة علشان انتوا بتحبونى وشايلين همى 

انا كمان بحبكم جدااااااااااااااا 

اكتر ما انتوا متخيليين والله العظيم ربى اعلم 

وماتقلقوش عليا انا جامدة اوووووووى 


10 داقوا الشاى وقالولى رأيهم:

رحلتنا في الحياة يقول...

ربنا يفرح قلبك دايما ياااااااارب

م. حجاز يقول...

يارب ديما تبقى مبوسطة وربنا يحبب فيكى خلقه ديما

Tarkieb يقول...

عقبال كدة ما تفرحي زيها على طول وتروق كدة وتخف شوية من الشاي اكيد رافعلك الضغط .. جرب الليمون... ميرسي اوووي على أضافتك ليا في البلوجات اللي بتشوفيها...

Sam Sh يقول...

يارب دايما مبسوطة ....
و دايما جامدة ...
و دايما قدها و قدود ..
تحياتي :)

Unknown يقول...

ربنا يسعدك يارب
ويوفقك في حياتك ان شاء الله

мαησηα يقول...

ايوشة ..

تسلميلى يا ايوشة

يارب اللهم امين

انا وانتى وكل الناس يارب

мαησηα يقول...

الباحث عن الصفر .. تسلملى يا رب

اللهم امين بحب الدعوة دى اوى

мαησηα يقول...

تركيبه .. ههههههههه

والله العظيم هتستغرب لو تعرف

انى مابشربش غير كوبايتين شاى

ف اليوم واحيانا واحدة تخيل بقه

حاضر هجرب الليمون

العفو على ايه مدونتك جميلة فعلا

وعاجبنى الاسم اوى

мαησηα يقول...

سامح .. تسلملى ياسامح ويخليك ليا يارب

وانت كمان يارب جامد وقدها وقدود

мαησηα يقول...

انسان عادى ..

تسلم يا محمد يارب ربنا يكرمك ويوفقك

انت كمان يارب

 

ೋ واحــد شـاى ♨ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea