احدثكم من مصرنا الجديدة .. مصر العزة .. مصر الكرامة .. مصر الحلوة من النهاردة دي بلدك انت ماترميش زبالة فى الشارع ماتكسرش إشارة ماتدفعش رشوة ماتزوّرش ورقة اشتكي أي جهة تقصر في شغلها ما تمشيش عكسى ما تدخلش من باب الخروج في المترو ، ما تعاكسش البنات ماتقولش "وانا مالى" و راعى ربنا فى شغلك فرصتك تبني بلدك بإيدك انـشـر الحـمـله وسـاهـم في صناعـه مستقبل جديد للمصريـين قبل ماتمشى ادعى لمصر وشباب مصر

الاثنين، مارس 28، 2011

من عمايل ايد .... мαησηα بالظبط الساعة 8:38 م


قبل ماتقرأ البوست شغل الفيديو

واستنى لما اغنية فيروز ف المدونة تحمل

اقرا البوست وانت بتسمع السونجاية

البوست ده من جوايا اوى 

مش عاوزة كومينتات ولا عايزة تعاطف 

عايزة بس 

تدعولى ان ربنا يعجل بلقائى بيه 

او يبعدنى عن الدنيا الوحشة دى 

لانى فعلا تعبت






 سارة . سارة .. سارة ..

انا مبحبش حد ..  انا مابحبش حد ..  انا مابحبش حد

سارة انا جنبك اهو يا بنتى

سامحينى يا بنتى مقدرتش احميكى

سارة .. سارة انا جنبك يا سارة

انا جنبك مش هاسيبك ابداااا

 حتى لو اضطريت احارب الدنيا دى كلها علشانك

انهى دنيااااااااااااااااااا دى ؟؟

الدنيا اللى انت رجعتنى ليها ؟

انا بكرهها كلها ظلم

انهى دنيا الدنيا اللى فيها ناس اقوياء 

بيدوسوا ع الناس المظلومين

اللى زى انا وليلى وسيدة وكل البناااات  ...

لاااااااااااااااااااااا ..

انا مش عايزة الدنيا دى .. 

الدنيا دى اللى انت قولتلى انها حلوة

علشان كده لازم نعيشها لااااااا لااااا ..

انا مش عايزة الدنيا دى 

مافيش حد ف الدنيا دى بيحبنى .. 

انا مش عايزة اعيش فيها

الناس بيتخانقوا مع بعض .. 

انا مش عايزة الفلوس

قولى لخالد ياخد كل الفلوس 

انا مش عايزة الفلوس انا

انا بس كنت عايزة اعيش فى  وسطيكم 

تحبونى واحبكم

انا مش عايزة الدنيا دى .. 

انت ليه رجعتنى الدنيا دى ..

الدنيا دى وحشة اووووى ..

سارة مش عاوزة الدنيا كده

سارة مش عاوزة الدنيا دى

سارة مش عاوزة الدنيا كده

سارة مش عاوزة الدنيا دى

سارة مش عاوزة الدنيا كده

ساااااااااااارة لااااا لااااا لااا ياسارة

ساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارة


:(  :(  :( : ( : ( : ( : ( : ( :( :(



ولا انا عاوزة الدنيا دى ياربنا :(

زى ماجبتنى فيها خدنى منها لو سمحت يارب







0 داقوا الشاى وقالولى رأيهم:

 

ೋ واحــد شـاى ♨ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea