احدثكم من مصرنا الجديدة .. مصر العزة .. مصر الكرامة .. مصر الحلوة من النهاردة دي بلدك انت ماترميش زبالة فى الشارع ماتكسرش إشارة ماتدفعش رشوة ماتزوّرش ورقة اشتكي أي جهة تقصر في شغلها ما تمشيش عكسى ما تدخلش من باب الخروج في المترو ، ما تعاكسش البنات ماتقولش "وانا مالى" و راعى ربنا فى شغلك فرصتك تبني بلدك بإيدك انـشـر الحـمـله وسـاهـم في صناعـه مستقبل جديد للمصريـين قبل ماتمشى ادعى لمصر وشباب مصر

الأحد، يناير 24، 2010

اسفة مش قادرة اسامحك

من عمايل ايد .... мαησηα بالظبط الساعة 1:15 ص



مش قادرة اسامحك

على كل طعم حلو كان نفسى ادوقه وحرمتنى منه

ولسه بتحرمنى منه

مش قادرة اسامحك 

على كل احساس جميل كان نفسى احسه وحرمتنى منه

ولسه بتحرمنى منه 

مش قادرة اسامحك

على كل لحظة حلوة كان نفسى اعيشها وحرمتنى منها 

ولسه بتحرمنى  منها

مش قادرة اسامحك 

على انك خلتنى مش قادرة اسامح .. 

لا انت ولا غيرك 

اسفة مش قادرة اسامحك

 

26 داقوا الشاى وقالولى رأيهم:

قلم رصاص يقول...

ايه الحالة الجديدة دي
برضه شايله الهم
بجد نفسي اعدي عند واحده مبسوطة
انتوا جيبتولي كلكم يابنات حوا احباط

هههههههههههه

روقي روقي وسامحيه .. والنبي ادم دا غلبان في عيشته .. دا حتى اهبل وعبيط ومش عارف مصلحته ههههههههه

تحيتي لقلمك سيادتك الرفيع

في حفظ الله

غير معرف يقول...

بسم الله اخش برجلي اليمين

تصدقي نسيت البوست كان ايه لاني عمالة الف بالمدونة كلها :]

ايه المدونة الجميلة دي

وايه البنوتة الامورة الي عندك لا بجد قمرررررررررر ماشاء الله عليها

ربنا يحميها ويحفظها

ارجع اقرا البوست تاني واركز :)

راجعالك كح كح

غير معرف يقول...

مش قادرة اسامحك

على كل احساس جميل كان نفسى احسه وحرمتنى منه

ولسه بتحرمنى منه

كلماتك قووووووية

واحساسك عالي

ربنا يسامحه بقى

عجبتني جدا

تسلم ايدك ياقمر

دمتي بود

حروف يقول...

انا اول كومنت ولا ايه ؟؟؟نجرب كدة

حروف يقول...

ههههههههه مطلعناش اول تعليق

حلوة يا منونة جدا وحشاني

سبت مذاكرة وجتللك اي خدمة

romansy يقول...

احساس مؤقت بس القلب اللى يحب بيقدر يسامح بس ممكن يكون دلوتى العل ماثر عليكى ومش مخللى القلب يقدر يسامح
بس انا بقى لو منه اغنيلك
سماااااااح
يا اهل السماااح

Remas يقول...

صباح الخير يا قمر

ايه بس مالك ؟
ايه كل الحزن دا ؟

عارفه مرات الواحد بيكون زعلان اوى وحزين وبيفكر انه مش هايسامح ابدا

بس بيسامح بردو

لان القلب من جوا بيكون ابيض ومش بيعرف غير انه يسامح

وحشانى يا قمر جداااااااااااا

Aиgel يقول...

مساء / صباح الخير يا جميل

وحشاااااااااااني

حلو أوي الإحساس اللي أنتي كتباه يا منونة بس صعب أوي وجارح أوي

أتمنى أنك مش تعيشي فيه أبداً

بس يسلمو الأيادي

ومتشكرة أوي ع السؤال :$

Angel love

فكرة من الزمن ده يقول...

منننون
لا عاش ولا كان اللي يحرمك من اي حاجةيارب يرزقك الخير والسعادة دنيا واخرة
لكن انا متاكدة انك هلقبك حايسامح
والخاطرة جميلة ومعبرة
تحياتي

мαησηα يقول...

ياريس .. لا مش شايلة الهم دى حاجة من اللى جوايا بجد وبجد بجد امبارح كنت هاموت لو مكنتش كتبت الكلمتين دول

ههههههههههههههه
وربنا ده احنا عثلات كلنا

اممم .. الا ادم اللى عمل فيا كده بجد استحالة هسامحه

ميرسى يا ريس تسلملى يارب اتحرمناش من وجودك ياريس

Cute Kitty **sookra يقول...

حبيبتى منونه
ازيك وعامله ايه
ايه الحاله دى
مختلفه خالص عن قبل كدا وطبعا دى مجرد حاله وموش احساس بتعيشيه اتمنى كدا
اما موضوع السماح دا فصدقينى اصحاب القلوب الرقيقه والقلب العبيط زى ماما مابتقولى بيسامحوا بسرعه لانهم بيتعاملوا بقلبهم اما اللى بيرفض السماح دا فبيبقى كل معاملاته بعقله
بوسه وحضن من حنون لطنط منونه
ههههههههههههههههههه
وبوسات كتير وحضونات كتير زى فاتيما مابتقول من سكره

мαησηα يقول...

نوراة الجميلة ... تسلميلى يا نوارة انى اجمل والله

وبنوتى ياستى اسمها سماء .. بنت صاحبتى بس انا امها بردو

وحشتنى اووووووى بجد

يارب اللهم امييييييييين

خدى وقتك يا جمل فالبيت بيتك والشاى ف البراد :)

мαησηα يقول...

نوارة .. كلاكيت تانى مرة ههههههههه

تسلميلى يا نوارة دى محاولة بسيطة ف الكتابة

بس احساس حقيقى انا حاساه وعايشاه للاسف

ربنا يسامحه لكن انا مش قادرة بجد ولا عمرى هاقدر

دمتى بكل خير يا قمر

мαησηα يقول...

سولى .. ههههههههه لا اول تعليق

او اول مرة تشربى شاى معايا هههههه

انتى نورتينى يا حبيبتى

мαησηα يقول...

ابو حميد .. هههههههه

عارف انت بتتكلم عن شخص معين

انا قصدى حد تانى خاااالص

حبيب قلبى ماقدرش ازعل منه لانه بجد مابيزعلنيش

بالعكس انا دايما اللى مزعلاه لانى مفترية ووحشة بجد

الله يكون ف عونه

صدقنى هو شخص صعب

تلاقى منه القسوة دى فالبنسبة لى صعب اسامحه

خيييييير .. نورتنى يا ابو حميد

мαησηα يقول...

ريم الجميلة .. ع فكرة انا بردو قاهرية

يعنى جيتك ياعبد المعين تعينى ههههههههه

صباحك مسك وعنبر يا ريم ..

مااااااااااااالى ياااااااااه فيا كتيييييييير وكتيييير اوى

لا ده عادى هههههه بس بجد كنت هانفجر

لو مكنتش كتبت الكلمتين دول

عارفة انتى اللى بيزعلنى ايه ؟ انى بسامح ومابلحقش اسامح

يقوم عاملى حاجة تخلينى ازيد

ف القساوة وازيد ف انى اقرر ما اسامحش

ماهى دى المعادلة الصعبة اللى فيا

قلبى ابيض اووووووووى

وبردو اسوووووووووووووووود اووووووووووووووووووووووووووووووووووى

انتى وحشانى اكتر والله حبيبتى خدى بالك من نفسك

мαησηα يقول...

بونبونايتى ..

مساءك ورد يا بونبونتى وحشتييييييينى جددااااااااا

انتى احلى يا بونبونة اه عارفة انه جارح ماهو جارحنى اوى

وصعب بجد خصوصا لما يكون من شخص محدش متوقعه

عيب يابنتى تقولى شكرا احنا مش اخوات ولا ايه ؟

ايموشن بيديكى بوسة هههههه

мαησηα يقول...

فكرة حبيبتى .. وحشتييييييينى

تسلميلى يا فكرةبس للاسف اهو عاش ولسه هيعيش علشان يكمل تعذيبه

اللى مش لاقياله اى مبرر ولا هدف

يارب انا وانتى حبيبتى يارب

مش عارفة لو تعرفى ان انا جوايا رغبة قوية اوى

ف الانتقام بابشع صورها مش هتعرفينى تانى هههههههه

انا وحشة ولا هو اللى خلانى وحشة مش عارفة

تسلميلى حبيبتى يارافعة من روحى المعدنية كده دايمااااا

мαησηα يقول...

سكرتى حبيبتى ..

غلبتيييييينى بمدوناتك يابنتى انتى

حراااااااااام كل ما اجى ادخل اى واحدة منهم

الاقيها مقفولة

حيرتينى سكرتى بس انا هاستمر

ف عقابك وحرمانك من الشوكولاته

طولتى اوى ف الحزن يا سكرتى

فاكرة سكرة اللى كلمتها اول مرة

عايزها ترجعلى تانى

لو بتحبى منونا رجعيها تانى

========

لا يا سكرتى مش مجرد حالة للاسف ده واقع مرير

مش قادرة اسامحه بجد للاسف وخلانى كمان مابقتش اسامح بسهولة

بقيت وحششششة اوى

انا ف الحياة مش رومانسية اوى كده

ده هنا بفرغ شحنات ههههههههه انا اسد بره

هههههههههههه

مقبولة البوسات من حنونتى طبعا لكن انتى انا زعلانة منك

ارجعييلى بليييييييز

Kiara يقول...

في ايه مالك هو انا اغيب ارجع الاقيكي كدا

ايه الاحباط دا عااااااااااااااااااااااا

الشاعر الفنان أحمد فتحى فؤاد يقول...

حلو قوى البوست
بس دايما لازم تخللى فى قلبك مساحة من التسامح ... ده علشان إنتى قبل أى حد
السماح من أخلاق الملاح
سلمت من كل شر

ليس فقيرا من يحب يقول...

ازيك يا منونه يا قمرايه

المسامح كريم يا روح قلبى

مفيش حد فى العالم ممكن يخلى قلبك يبقى قاسى

حتى لو الحد ده جرحك

انتى رقييييييييييييييييييييييييقه

مش قاسيه

ربنا يسعد قلبك ياقمر ويريح بالك يارب

мαησηα يقول...

كيارا حبيبتى انا كويسة

شوفتى بقه لم بتغيبى ايه بيجرالى ..

ماتغيبيش عنى تانى وخدى بالك من نفسك شوية

мαησηα يقول...

الشاعر الفنان احمد فتحى ..
اهلا بيك ف واحد شاى
تسلمى دى شهادة اعتز بيها
يارب اقدر اكون من الملاح واقدر اسامح

هحاول ربك يسهلها

تسلم ويارب ماتكون اخر زيارة ليا

мαησηα يقول...

رنوووون .. انا بخير حبيبتى

ياحبيبتى وربنا انتى واخدة قلم فيا هههههههه

والله غصب عنى

انى اكون كده عارفة مابقتش حاجة بايدى

يارب ويسعدك انتى كمان حبيبتى

نورتينى الحبة دول

elsmraa يقول...

انا معكى يا بنت النيل لاتسامحيه ابد الدهر لانه ترك الحب الحقيقى 00اللى كان هايحسه!!
ترك السعادةاللىكان هايعيشها 0!!
ترك الحنان اللى كان هايذوقه00!!
لاتحزنى 00ملاكى 00هو الخاسر !!لانه لن يجده مع غيرك00!!

 

ೋ واحــد شـاى ♨ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea