احدثكم من مصرنا الجديدة .. مصر العزة .. مصر الكرامة .. مصر الحلوة من النهاردة دي بلدك انت ماترميش زبالة فى الشارع ماتكسرش إشارة ماتدفعش رشوة ماتزوّرش ورقة اشتكي أي جهة تقصر في شغلها ما تمشيش عكسى ما تدخلش من باب الخروج في المترو ، ما تعاكسش البنات ماتقولش "وانا مالى" و راعى ربنا فى شغلك فرصتك تبني بلدك بإيدك انـشـر الحـمـله وسـاهـم في صناعـه مستقبل جديد للمصريـين قبل ماتمشى ادعى لمصر وشباب مصر

الثلاثاء، ديسمبر 22، 2009

كان ليا حــــــلم ..

من عمايل ايد .... мαησηα بالظبط الساعة 12:36 ص



انا حلمي عادي

شكله عادي

وملهوش سابقه في اي ماضي

متربي عارف ربنا

هتجيله فين بس الاعادي

لا عنده مال و لا ليه اراضي

وملوش مكان غير قلبي انا 

لو حد فيكوا في يوم لاقاه يشيله


و يخليه معاه

و انا

كل يوم هسأل عليه

كان عندي حلم كنت مسكه

ف ايدي و متبت عليه

كان ليا حلم

ف لحظه تاه

و ضاع في دوامة الحياه

حلمي الي عايش عمري بيه

لو حد فيكوا في يوم لاقاه يشيله


و يخليه معاه و انا كل يوم هسأل عليه


بلاك تيما 
كان عندى حلم  

2 داقوا الشاى وقالولى رأيهم:

blue-wave يقول...

حلوة الأغنيه

мαησηα يقول...

تسلم يا دكتور .. مرورك الاجمل

 

ೋ واحــد شـاى ♨ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea