احدثكم من مصرنا الجديدة .. مصر العزة .. مصر الكرامة .. مصر الحلوة من النهاردة دي بلدك انت ماترميش زبالة فى الشارع ماتكسرش إشارة ماتدفعش رشوة ماتزوّرش ورقة اشتكي أي جهة تقصر في شغلها ما تمشيش عكسى ما تدخلش من باب الخروج في المترو ، ما تعاكسش البنات ماتقولش "وانا مالى" و راعى ربنا فى شغلك فرصتك تبني بلدك بإيدك انـشـر الحـمـله وسـاهـم في صناعـه مستقبل جديد للمصريـين قبل ماتمشى ادعى لمصر وشباب مصر

الثلاثاء، مارس 24، 2009

انا مش هابقى دكتورة ...

من عمايل ايد .... мαησηα بالظبط الساعة 2:30 م


كالعادة وربنا مايحرمنى منها عادة

قعدنا ندردش النهاردة مع بعض لحد ما الباص يجى

ونرووووووح

لقيتها بتقولى ميس منى عارفة انا لما اكبر هابقى استاذة

مش هابقى دكتورة

وهاقعد الاطفال ساكتين زيك كده ولما اضربهم هاضربهم بالراحة

اخدتها فى حضنى بجد البنت دى مش ممكن

فبقولها ليه حبيبتى مش هتبقى دكتورة

قالتلى الدكتورة بتدى حقنة بتوجع الاطفال هههههههههههههههه

قلتلها طيب ما انتى بتحبى دكتور ياسر مش هو عثل زى ما انتى بتقولى

اطلعى زيه دكتورة عثل

قالتلى لأ .. انا بحبه بس بحبك انتى اكتر وهاطلع استاذة زيك

والله بجد انا قعدت حضناها وابوس فيها لدرجة انها قالتلى كفاية عايزة اقولك حاجة

ضحكت وقلتلها قولى .. قالتلى هو انا هامشى من الحضانة امتى ؟

قلتلها لما يوسف يكبر شوية ( يوسف اخوها الصغنن )

قالتلى وهى بتتنهد كده .. اممممم وهاروح المدرسة قلتلها ان شاء الله

قالتلى هناك بردو فى ميس منى بس شكلها وحش اوووووووووى

استغربت انها بتقول كده فقلتلها ازاى شكلها وحش

قالتلى بتضرب الاطفال جامد بتقطعهم من الضرب

خليها هى تيجى هنا وانتى تعالى معايا المدرسة

قلتلها ياريت يا سماء .. بس كلمة ياريت ما بتعمر بييييت ..

وللاسف الباص جه وروحنا




0 داقوا الشاى وقالولى رأيهم:

 

ೋ واحــد شـاى ♨ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea