احدثكم من مصرنا الجديدة .. مصر العزة .. مصر الكرامة .. مصر الحلوة من النهاردة دي بلدك انت ماترميش زبالة فى الشارع ماتكسرش إشارة ماتدفعش رشوة ماتزوّرش ورقة اشتكي أي جهة تقصر في شغلها ما تمشيش عكسى ما تدخلش من باب الخروج في المترو ، ما تعاكسش البنات ماتقولش "وانا مالى" و راعى ربنا فى شغلك فرصتك تبني بلدك بإيدك انـشـر الحـمـله وسـاهـم في صناعـه مستقبل جديد للمصريـين قبل ماتمشى ادعى لمصر وشباب مصر

الجمعة، فبراير 11، 2011

العبور الخالد .. من الالم الى الامل

من عمايل ايد .... мαησηα بالظبط الساعة 9:29 م

الجمعة 11 فبراير 2011  الساعة مش فاكرة كام 




قدرنا نفرح كل ام مكلومة بفقدان ابنها او بنتها 

الورد اللى فتح جناين مصر
حلفنا ان دمهم مش هيروح هدر

وقد كان وهيكون باذن الله

اثبتنا للعالم كله ان مصر عظيمة ان مصر حرة 

وهتفضل فوق جبين الدهر اغلى درة 

احساس مش نافع يتوصف 

استحالة حد يقدر يوصف هو كان حاسس بايه 

حاجة كده متنفعش تتقاس ولا تتقييم باى مقاييس 

فرحة بكرامتنا وعزتنا اللى كانوا وحشونا اووووووووووووى 

اشتياق رهيب لمصر حبيبتى الغالية 

احساس بفرحة شهدائنا ف قصورهم المنورة 

ف جنة الخلد  باذن الله 

الحمد لله الحمد لله الف حمد وشكر 

لا ده حمد وشكر بعدد ملائكة عرشه عز وجل

وعدد خلقه ولا يعلم عددهم سواه

وعبرنا العبور الخالد اللى باذن الله بدأ 

وباذن الله هيكمل وهتقوم مصر 

من تانى على حيلها 

مسنودة على خير اجناد الله فى الارض 

مسنودة على ايد واحدة  ايد جامدة ايد قوية اووى 

قوية بايمانها قوية بعزيمتها قوية بعنادها 
 
ايد عمر ماحد هيقدر يكسرها من تانى 

ربنا يقوينا ويقدرنا يارب اننا نبنى بلدنا من تانى 

كانت معكم انا وزى كتيييييييييير 

أنا بنت النيل..

وزهو الجيل ... 

بكل جميل تلقاني ..

في قمر الليل، وموج البحرِ ... 

وشمس الصحراء تراني .. 

في وجه الدنيا كتبوني ...

للغات الدنيا نقلوني ..

وإشتاقوا لي وأحبوني ..

أنا لست إمرأة عادية..

مصرية انا .. 

انا مصرية



صـــــــــــباحـــــــــــكم بطعم الحــــــــــريــــــــــــــــة الاصيل 




0 داقوا الشاى وقالولى رأيهم:

 

ೋ واحــد شـاى ♨ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea