احدثكم من مصرنا الجديدة .. مصر العزة .. مصر الكرامة .. مصر الحلوة من النهاردة دي بلدك انت ماترميش زبالة فى الشارع ماتكسرش إشارة ماتدفعش رشوة ماتزوّرش ورقة اشتكي أي جهة تقصر في شغلها ما تمشيش عكسى ما تدخلش من باب الخروج في المترو ، ما تعاكسش البنات ماتقولش "وانا مالى" و راعى ربنا فى شغلك فرصتك تبني بلدك بإيدك انـشـر الحـمـله وسـاهـم في صناعـه مستقبل جديد للمصريـين قبل ماتمشى ادعى لمصر وشباب مصر

السبت، سبتمبر 12، 2009

ملل .. ملل .. ملل ..

من عمايل ايد .... мαησηα بالظبط الساعة 12:24 ص


عندي حالة ملل
بفقد بيها الأمل

مش عارفة أنا عايزة إيه

مش عارفة أنا رايحة فين

محتاجة أشوف حاجة تسعد قلبي الحزين
عندي حالة ملل

نفسي أرجع لنفسي وأنده على الأحلام
وأملك كل اللي نفسي يوصلني م الأيام

إحساسي باللي جاي إحساس مليان أمل
بس اللي أنا عايشاااااااااااااااااه
دلوقتي أكيد ملل

3 داقوا الشاى وقالولى رأيهم:

media يقول...

مدونة لذيذة جدا وعجبتني جدااااااااا

تحباتي ليكي

мαησηα يقول...

تسلميلى يا لبنى .. ربنا يخليكى حبيبتى انتى اللى جميلة بجد

وبتكتبى حلو اوى ماشاء الله عليكى ربنا يحميكى ويحفظك قولى امييييييييييييين بسررررررعة

بس قوليلى ليه ملانة ؟؟

media يقول...

انتي فعلا الي جميلة
ونفس الاحساس الى انتى حسيتيه لمادخلتي مدونتي انا كمان حسيته لما دخلت مدونتك
بجد لذيذه اوى وعجباني جدا
وانا على فكرة برج السرطان
تعرفي انا اصلا دخلت مدونتك بالصدفة
لانى كنت بدور على خاطرة ل كيلر نصيف طلعتلي مدونتك
وبجد صدفة جميلة اوى

 

ೋ واحــد شـاى ♨ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea