احدثكم من مصرنا الجديدة .. مصر العزة .. مصر الكرامة .. مصر الحلوة من النهاردة دي بلدك انت ماترميش زبالة فى الشارع ماتكسرش إشارة ماتدفعش رشوة ماتزوّرش ورقة اشتكي أي جهة تقصر في شغلها ما تمشيش عكسى ما تدخلش من باب الخروج في المترو ، ما تعاكسش البنات ماتقولش "وانا مالى" و راعى ربنا فى شغلك فرصتك تبني بلدك بإيدك انـشـر الحـمـله وسـاهـم في صناعـه مستقبل جديد للمصريـين قبل ماتمشى ادعى لمصر وشباب مصر

الخميس، أبريل 09، 2009

عوووووووووو ام عين مخلوعة .. سفاحة الاطفال

من عمايل ايد .... мαησηα بالظبط الساعة 4:32 م

سالخييييييييير عليكوا يا احلى ناس

شو اخباركم .. ان شاء الله تكونوا رايقين :9:

النهاردة حصلت حاجة غريبة جداااااا ضحكتنى اوى

من اسبوع كنت لابسة اللينسز فى الشغل وتعبتنى بسبب التراب

وحاولت اخلعها فى المكتب معرفتش بسبب ان الاضاءة ضعيفة وهى اصلا

تاهت جوه عينى :8: .. المهم

فرحت اخلعها فى فصل كان فيه نور كويس وطبعا قدام الاولاد

هما لقونى بطلعها من عينى تنحوا وعنيهم برقت هههههههههههه :12:

وانا بقول اخيرا ووببص للعدسة بشوف فيها ايه اللى تعبنى

وقعت عينى عليهم وهما مبرقييييييين فقلتلهم شوفوا انا خلعت عينى

واللى مش هيسكت هاخلعله عينه زى كده بالظبط

العيال طبعا سكتم بكتم وياعينى تنحوا اكتر :3:

هههههههههههه

الاغرب بقه لقيت واحد ابن واحدة صاحبتى اسمه محمد

راح لمامته وحلف ماهو رايح الحضانة تانى علشان ميس منى صاحبتك :11:

هتخلعلى عينى وبقاله اسبوع بيحلم بكوابيس هههههههههههههههههههه

انا سمعت كده فطست على روحى من الضحك تخيلوا العيال بيقولوا عليا ايه

اكيد بيقولوا امنا الغولة او ام شوال او ام عين مخلوعة ههههههههههههه :9:

عجبتنى فكرة انى مرعببببة عوووووووووووو ههههههههههه

وبجد ماصدقتش ان فى اطفال لسه بتخاف وساعتها افتكرتنى وانا صغنونة

كنت بخاااااااااف من ........ مش هاقولكم الا لما تقولولى كل واحد كان بيخاف من ايه وهو صغير

ويحكى حكايته عن الموضوع ده مستنياكم :)

وخافوا ع عيالكم منى :12:




عووووووووووووووووووووووووو



7 داقوا الشاى وقالولى رأيهم:

كفايـة طيبـة يقول...

D:
يانهار ابيض

انا كنت بخاف من قميص الحضانة بتاعى وهو متعلق عالشماعة وانا نايمة بليل وشايفاه
كنت دايما اتخيل ان الكم بيتحرك وحده
والله ما بهزر ... D:

بس الحمدلله انا كبرت دلوقتى ومبقتش اخاف

بقيت اخاف شوية صغيرين بس (هع هع )

بس الصورة مرعبة بطريقة عجيبة
جبتيها منين دي يابنتى

خلاص طيب ماتخلعيش عيني .. الصورة حلوةD:

мαησηα يقول...

هههههههههههههههه

طيب مانتى عارفة انه قميص المدرسة

ةبردو بتخافى ههههههههههه

فكرتينى بيا من ضمن الحاجت اللى كنت بخاف منها الخيال الضل يعنى بتاع حاجة هابقى اقولك عليها فى بوست تانى ان شاء الله نورتينى حبيبتى

الصورة من جوجل استعجبت لما شفتها فحطيتها مرعبة صح حسيت ان الاطفال شايفنى كده ههههههههههه

мαησηα يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Mehmet يقول...

تسدقوا

انا بخاف م الحكومه

يامي يامي يامي

خاف يا عز اههاهاه

Acep Nazmudin يقول...

haii..
horror ficture

shams el7aya يقول...

هههههه يامنونا ياشوريرة
انا والله ياختى مافاكرة كنت بخاف من اية
نايس بلوجر ياجميل تسلم ايدك عليها

мαησηα يقول...

منمن .. حبيبتى وحشتييييينى جدا

البلوج منورة بيكى يا حبى ..

شفتينى وانا مرعبببببة ههههههه

روحى اسالى مامتك وتعالى قوليلى هستناكى

 

ೋ واحــد شـاى ♨ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea