احدثكم من مصرنا الجديدة .. مصر العزة .. مصر الكرامة .. مصر الحلوة من النهاردة دي بلدك انت ماترميش زبالة فى الشارع ماتكسرش إشارة ماتدفعش رشوة ماتزوّرش ورقة اشتكي أي جهة تقصر في شغلها ما تمشيش عكسى ما تدخلش من باب الخروج في المترو ، ما تعاكسش البنات ماتقولش "وانا مالى" و راعى ربنا فى شغلك فرصتك تبني بلدك بإيدك انـشـر الحـمـله وسـاهـم في صناعـه مستقبل جديد للمصريـين قبل ماتمشى ادعى لمصر وشباب مصر

الجمعة، ديسمبر 30، 2011

انا جيت :))

من عمايل ايد .... мαησηα بالظبط الساعة 3:04 ص






             

  انا جيييييييييييييييييييييييييييييت  ♥    
     

شكلى نسيت الكلام من كتر السكات


بس ماينفعش اجى وما اقولش


  شكـــــــــــــــــــراً  



 لكل الناس الحلوة الطيبة اللى وقفت جنبر

ماينفعش  اجى من غير ما اقول قد ايه بحبكم


قد ايه دعواتكم كانت وصلانى


ماينفعش اجى من غير ما اقول انى بفضلكم


عايشة لحد دلوقتى وللاسف هاقرفكم

 ببوستاتى العويلة اللى بسميها انا تدوين

ماينفعش أفرح لوحدى باننى

اشتغلت ف مجال الديزاين وهابقى

مشهوووووووووورة :))


ايون انا بحب الشهرة اوى


ماينفعش  اجى من غير ما اقوووووول


وحشتووووووووووووووونى

وحشتوووووووونى

 
 وحشتوووووووووووووونى

ماينفعش اجى وما اقولش ان اللى بيزرع حاجة بيحصدها


زرعت ف قلوبكم الحب ولقيته ودى اكتر حاجة كانت مفرحانى




˚◦♥◦˚••  ••˚◦♥◦˚

♥  بسكوتى ♥ يمنى عادل ♥   مى ابراهيم _ جارة القمر خالد همس الاحباب  ♥   رامى _ بابى _ ♥   محمد متولى ♥  ريمو اعقل مجنونة ♥ رشا عرابى ♥  ولاء القادم اجمل  ♥غاليتى ♥ سارة المشد ♥ موهجتى ♥ محمود فاوى ♥ مروة انا كده ♥  جارة القمر ♥ كراكيبو ♥ منى هيكل ♥ مارو ♥ بيطرية ومش بايدها ♥ ايمان الحب الجميل ♥ قلم رصاص♥ دينا حافظ ♥ سيلفر ايز ♥ ابيه هانى ♥ سارة طوبار♥ سامح " ابو سمر "  


˚◦♥◦˚••  ••˚◦♥◦˚









  ♥ مامتى ريم
  ♥ دعاء عويضة  ♥ ميرا

كيارا مولان


كيكى عووو


اسراء عادل



خالد كامل  

" لا مؤاخذه يا خالد الليدز فيرست "

( مش عارفة حد تانى عملى بوستات ؟؟؟؟ )


بوستاتكم خلتينى عيطت عياط يا ولاد اللذينة انا بحبكم اكتر


وبجد كنت مفتقداكم جداااااااااااااااا


بوستاتكم كانت حلوة اوى  خلتنى

 هاتمرع عليكوا وادلع اكتر وانتوا احرارا بقه :)

مش هينفع اقولكم شكرا قليلة جدااااااا عليكم

˚◦♥◦˚••  ••˚◦♥◦˚

  منى فراشة

جيتك لعندى خلتنى حاجة تانية خاااااااالص


كفاية بس انك استحملتينى وانا نكدية ومقرفة


وشك كان حلو اوى علينا يا منون


اه والله جيتى وكان معاك الفرج :))


تسلميلى وتسلملى خطواتك ان شاء الله اجيلك يوم فرحك ويكون قريب يارب


ميرسى يا احلى فراشة ف الدنيا



 
˚◦♥◦˚••  ••˚◦♥◦˚
 

 
˚◦♥◦˚•فاتيما  ••˚◦♥◦˚


مش نسيتك على فكرة بس كان لازملك كلام لوحدك

انا مدينة لك بحياتى


انتى انقذتينى من انى اموت كافرة :(


انتى الوحيدة اللى خرجتى كل الالم اللى


كان جوايا واستحملتيه بصبر رهييييييييب


استحملتينى ف عز انهيارى


يا شيخة عندك قدرة رهيبة على انك تدى

 الامل لاى بنى ادم فاقد الامل ف الحياة

ادتينى من قوتك اللى متحملة

بيها كل اللى بيجرالك

مش عارفة كلام كده كتير جوايا هاقولهولك

 ف ايميل علشان احنا هناخد عين مايعلم 

   بيها الا ربنا من الناس الوحشة
اللى مش بتحب الناس الحلوة

انتى حلوووووووووة اوى اوى


ولو عشت عمرى كله اقولك انا بحبك


قد ايه عمرى ما هاقدر اوصلك اللى جوايا


ليكى عندى حياة ههههههههه


يارب اقدر افرج عنك كربك زى مافرجتى عنى كربى


يارب يارب يارب ربنا يفرحك قد ما بحبك يااااااارب


قولوا امييييييييييييييييييين 

كلكم عايزة اسمعها من وانا هنا


˚◦♥◦˚••  ••˚◦♥◦˚


مامتى ريم

 ♥  بسكوتى ♥
اسراء عادل
يمنى عادل
كيكى عووو
نورا مهدى
دعاء عويضة
موهجتى ♥ 
كراكيبو
  منى فراشة

وجعت قلوبكم اوى وتعبتكم نفسيا كتيييييير


انا اسفة اسفة اوى لو كانت تكفى


بس مش هاوجعكم تانى ان شاء الله 

والله هنفرح كلنا اوى باذن الله

كل الفانز على صفحة واحد شاى اشكركم


من جوات قلبى على اهتمامكم بغيابى والسؤال عنى


كل الناس اللى كانت هتجنن عليا

ومش عارفة توصلى انا اسفة كان غصب عنى

والله انا بحاول افتح كل حاجة

كانت مقفولة وارد على رسايلكم

تسلملولى ومايحرمنيش منكم ابدااااا



اقول بقه الدروس المستفادة من غيبتى


اتعلمت فوتوشوب حلو اوى اوى


اتعلمت كلك حلو اوى


اتعلمت حبة انجليزى اتبخروا كالعادة


اشتغلت ف   رداء ولذلك قصة 

هنحكيها ما احنا قاعدين سوا  بقه ان شاء الله

ماتفرحش بلمة الناس حواليك وانت وسطهم تؤ تؤ


افرح لما تلاقيهم حواليك وانت بعيد غايب ولا ليك حول ولا قوة


عمرنا ما هنقدر نشترى حب الناس ولا ناخده بالعافية







˚◦♥◦˚••  ••˚◦♥◦˚



واخيرااااااااا اه هامشى اهو ماتزؤؤؤؤؤؤؤؤش بس الله


سبب غيابى ... مش مهم المهم انى جييييييييييييت


الاهم انى عرفت مين صاحبى

وعرفت مين معارفى وعلمت عليهم

انا ماكنتش محبوسة ف مستشفى 

المجانين زى ما بعض الاخوة تفضلوا وقالوا

ولا عملت مصيبة سودة  

من مصايب البنات زى بردو ما بعض الاخوة قالوا

انا مش مسامحه اى حد أساء الظن بيا


وبشكرهم حقيقى علشان ضحكت عليهم

واخدت حسنااااااااااااتهم

زى مالحلو بيوصل الوحش بردو بيوصل





˚◦♥◦˚••  ••˚◦♥◦˚


تصبحوا ع  امل ف ربنا كبييييييييير


سمعاك ياللى بتقول اومال لو ماكنتيش 

نسيتى الكلام كنتى كتبتى ايه بقه

عيييييييييييب الله

:) 






15 داقوا الشاى وقالولى رأيهم:

мαησηα يقول...

انا اسفة جدا لو كنت نسيت حد هو اكيد هيبقى سوها عليااااااااااا


كلكم ف القلب والله

حلم بيعافر يقول...

لو مكنتش متراقب كنت عملتلك بوست:D

حمدالله ع السلامة

Baskouta يقول...

هي 2011 بتحاول تعمل حاجة حلوة قبل ماتمشي ولا ايه؟؟

حلو الكلام
حلوة الطلة
حلوة الروح
وحلو الامل
والأحلى منهم انتي يا نونة
ربنا ينورلك دنيتك فرحة

اعتقد دلوقت محتاجين شوية مسامير وشاكوش كبير علشان هنقفل باب الغياب

كل سنة وانتي حلوة
:)

فاتيما يقول...



ايه يا بنتى ؟!!!
انا معملتش أى حاجة
وبالعكس
كنت مقصرة .. وجدا
وانتى تستاهلى اللى احسن من كدا ألف مرة يا منونتى ...
بس انا اللى جناحتى متكسرة شويتين الأيام دى ..
معلش


انا فرحانلك قوووووى
وفاكرة لما كنت بقولك
ربنا هيفرجها ومن حيث لا تعلمى
ادى برج الحظ بتاع الست ماجى فرح طلع صح أهو
واشتغلتى ف مجال بتحبيه
وانا من حاجات اللى بشوفها على توتير
بقولك اهو انك بكرة هتكونى ماركة مسجلة
الناس لما تشوف شغلك
تقول دى منى درويش ... اللى عملاها

واقعد اتفشخر انا بقى
واقول انك صديقتى و اختى الصغننة وحبيبتى ومنونتى و قلب الملايكــــة
منونا


ربنا يا حبيبتى يسعد ايامك ويبعد كل شر
ويعوضك خير عن كل اللى فات
ويمحى أى حزن جاى
ولو جه اللى يزعل ...
عادى
انتى جامدة وجدعة وقدها وقدود
و هتبقى عارفة انها سحابة وهتعدى
ربنا يصفى سماواتك دايما
وتخلو من أى سحابات الا سحابتك اللى بتقعدى عليها ماسكة القيثارة وبتغنى
لأ ...ماسكة الكيبورد وقاعدة بتفنى
ف حاجات حلوة ...
:)

الف حمدلله على سلامتك
والعود مليون أحمد ...

وحشتنى بوستاتك
ومتقوليش عويلة دى ابدا
دى حتة منك
مليانة محبة ورضا و شكر بيدلدق على كل الى حواليكى ...

سلامى لماما وسارة جدااااا
وتحياتى كمان لكل أسم
جه ف التدوينة دى
لأن أغلبهم حبايبى و عارفة ازاى هما سند وحضن وصحاب وقت الشدة قبل الفرح
وبوساتى وحضوناتى يا منونتى
يا قمورتى

Hanan Elshafey يقول...

وحشتيني يا احلي منونة في الحياة
حمدلله علي سلامتك ياقلبي
وياااااااااارب تبقي كويسة طول العمر

فراشة يقول...

حبيبتي إنتي والله يارب يفرح قلبك وتبقى دايما موجوده ف قلبي وقلب كل حد بتحبيه ويحبك ف الله

فرحانه قووووي إنك جيتي تاني بجد
كنت كل شويه أفتح المدونه وأقرأ شويه بوستات افتكر كلامك كنتي بتقولي ايه

وكانت وحشاني سالخييير جدا جدا


إنتي تستاهلي كل خير وكل حب
عشان ربنا بيحبك فالناس بتحبك

мαησηα يقول...

تميمى .. ازيييييييييييييك ؟؟؟

متراقب وجاااااااى عندى

يادى الحوووسة

لا بجد متراقب بجد ولا بتهزر ؟؟

الله يسلم عمرك يارب وكفاية وجودك هنا دلوقتى


تسلملى يارب

طمنى ايه موضوع المراقبة ده بجد ؟؟

мαησηα يقول...

بسكوتى ...

حبيبتى انتى بحبك جدااا

ميرسى يا بسكوتى ع وقفتك جنبى

وقت ما انتى كنتى محتاجة

اللى يقف جنبك

حبيبتى ربنا يسعدك ويفرح قلبك انتى

ويخليكى ليا قولى اميييييييين

كل سنة وانتى بقلبى يا حلوة ♥

мαησηα يقول...

فاتيما ...

روح قلبى انا ♥♥

كل اللى عملتيه وماعملتيش حاجة

يا حبيبتى ربنا يخليكى ليا يارب

لو ليكى ف تمبلر هتلاقى المدونة فيها كل حاجاتى


يارب يسمع منك ربنا حبيبتى يارب

انتى حلوة اوى وربنا هيديلك على قد الحب والحنان اللى بتديهم للدنيا كلها

والله ربنا عمره ماهيكسر بقلبك الابيض ده

وكمان انتى جامة وقوية وعارفة انها سحابة وهتعدى

اكلملك فاتيما تقعد معاكى شوية :))

الله يسلم عمرك حبيبتى

كل سنة وانتى منورة قلوبنا يا وطن القلوب الخضراء يارب

بحبك انا اوى ♥

мαησηα يقول...

حنوووووووووووونة ....

الجميلة الحلوة والله انا اسفة نسيت اشكرك ف البوست مع انك سألتى عنى كتير والله

معلش اصلى بعيد عنك نسيت الباسورد ولما افتكرتها لقيت الدنيا غييييير جوه بلوجر فتوهنى شوية

لكن انتى ف القلب والله

بحبك انا يا احلى حنونة ف الحياة كلها

كل سنة وانتى حنونة يا حنونة ♥

мαησηα يقول...

فراشتى الجميلة الرقيقة ...

سالخييييييييييييييييييير يا منمن :)))

انتى كمان كنتى وحشانى اوى

وماشبعتش منك انا عايزة منك تانى

عايزة قاعدة حلوة ويوم بطوله تخرجى من الفجر بقه لانهم غيروا الساعة عااااااااا

ولا اللذينة وكده المغرب هتفضل تأذن بدرى

عااااااااااااا

منك لله يا عصام يا شرف ادى اللى اخدناه منك يارخم


وعلشان انا فى قلبى ناس حلوةزيك يا منمن الناس بتحبنى

كل سنة وانتى فراشتى المدللة

وبنوتى الجميلة ♥

P A S H A يقول...

طب وربنا علقت امبارح
المهم إنك كويسه وبخير الحمد لله
ألف حمدا لله على السلامة
‏:)

мαησηα يقول...

طيب وربنا ماجالى تعليق :(

انا بخير الحمد لله انت عامل ايه وعروستك الحلوة اخبارها ايه ؟

мαησηα يقول...

طيب وربنا ماجالى تعليق :(

انا بخير الحمد لله انت عامل ايه وعروستك الحلوة اخبارها ايه ؟

غير معرف يقول...

ربنا لما بيحب حد .. بيحبب فيه خلقه
ف ربنا يديمها عليكى نعمة .. :)

اقفلى على كل حاجة مش حلوة حصلت قبل كدا .. وكملى من تانى
مبسوطة انك رجعتى تانى بجد تنورينا
ومبسوطة ليكى على الشغل .. ربنا يوفقك فى كل حاجة بتحبيها وتبقى مشهورة بقى :))

كل سنة وانتى جميلة .. :)

..
Sarah .. Silver Eyes
بس مش عارفة ادخل بالاكاونت بتاعى ..

 

ೋ واحــد شـاى ♨ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea