احدثكم من مصرنا الجديدة .. مصر العزة .. مصر الكرامة .. مصر الحلوة من النهاردة دي بلدك انت ماترميش زبالة فى الشارع ماتكسرش إشارة ماتدفعش رشوة ماتزوّرش ورقة اشتكي أي جهة تقصر في شغلها ما تمشيش عكسى ما تدخلش من باب الخروج في المترو ، ما تعاكسش البنات ماتقولش "وانا مالى" و راعى ربنا فى شغلك فرصتك تبني بلدك بإيدك انـشـر الحـمـله وسـاهـم في صناعـه مستقبل جديد للمصريـين قبل ماتمشى ادعى لمصر وشباب مصر

الخميس، نوفمبر 04، 2010

كل يوم حب وانا بحبكم اكتر .. ..

من عمايل ايد .... мαησηα بالظبط الساعة 5:08 م





فى كل يوم حب سأظل احلم بك 

وانت تطبع على جبيبنى قبلة مصحوبة با جمل منغومة حب

" كل سنة وانتى معايا "

سأظل احلم لأن اصحو يومها على أجمل ابتسامة فى الكون

ابتسامتك التى تفتح  بسحرها دروب السعادة الابدية

التى لا يملك مفاتيحها سواك



منى درويش 
4  نوفمبر 2010
فى يوم الحب 


كل يوم حب وانتوا طيبين وبخير وبتحبونى اوى 
وانا بحبكم اكتر 

كل يوم حب واحنا قلوبنا ع بعض 
ومتجمعين على اجمل حب 
حب الله

******

كان نفسى اكون موجودة بكرة لكن للاسف 
مش هاقدر اجى 
التبرع بالدم 

يارب يكون يوم جميل اوى بيكم بكرة يارب 

افتكرونى وادعولى كتير 

****

ميرسى اوى لكل الناس اللى افتكرتنى
النهاردة وقالولى كل سنة وانا طيبة 
انا بجد بحبكم جدااااا 

انا اسفة مقدرتش ارد ع اى رسايل
بس والله صدقونى 

انا كلامكم ده بيفرق معايا اوى 

ربنا مايحرمنيش منكم ابدا ولا من حنيتكم عليا 


****

فاتيما  كل يوم حب وانتى حبيبتى 
انا هحاول اكلمك بكرة اوك 

****

التعليقات مش راضية تتنشر يبدو 

ان بلوجر صدأ من الركنة هههههههه 






22 داقوا الشاى وقالولى رأيهم:

AHMED SAMIR يقول...

كل عيد حب و المصريين بيحبوا بعض اكثر

Ramy يقول...

كل سنة و انت طيبة

كل سنة و ربنا محقق لك امنياتك

كل سنة و انتى فرحانة (:



ادعيلى اقدر اروح


انت لسه متعرفش يا عم رامى

تصدقى لسه (:


بس اكيد هيبقى ناقصك

زى بتاع اسكندرية كدة كان ناقصك (:


ربنا يطمنا عليكى قريب


ربنا معاكى

أنا - الريس يقول...

بعد السلام والتحية
أما بعد
من رئيس الجمهورية

انا بس والله جاي اسلم عليكي
لاني مش بعترف بحاجة اسمها عيد الحب
اصلا لانه ملوش أعياد ( متعصب أنا عارف )
بس انت بقالك كتير ما كتبتيش بوست
وكالعادة مش عارف السبب
يارب تكوني بخير
وبصحة وسعادة
قادر يا كريم .

Hanan Elshafey يقول...

كل سنه وانتي احلي واجمل وظروفك احسن
وياااااارب السنه الجايه تكوني في بيت جوزك يااااااااااااااارب

elsmraa يقول...

كل سنة وانتى طيبة يا منونة والسنة الجاية تبقى احلى مع القلب اللى يستاهلك وميرسى قوى انك افتكرتينى باى رسالة هههههههههههههههههههه...طبعا انا باتريا ماانتى عرفانى بس اهم حاجة ان انتى بخير

Unknown يقول...

كل يوم حب و انت سعيده و جميله و بسيطه زي ما انت :))

P A S H A يقول...

كل سنة وأنت بألف خير وصحة وسعادة ورضا وفرحة وراحة بال وأمان إن شاء الله
‏:-)
خالص تحياتي وعميق احترامي وتقديري لسموك

فاتيما يقول...

و انتى اطيب
و اطيب
واطيب

يا منونتى
يا قمورتى


خلى يالك من نفسك
دى اهم حاجة

و كل سنة و ربنا يخليلك ماما
و كل احبابك
يا حبيبتى

بحبك انا خالث

محمد التركى يقول...

السلامو عليكم

يااااااااااااااااه
غيبه طويله منى صح
انا عارف انتى هتقولى يااااه ده كان فين ده

معلش سامحينى واعزورينى

كل سنه وانتى طيبه وبكل خير

ربنا يجعله عيد حب جميل ليكى

انا جايبلك كام هديه يارب يعجبوكى


http://img.m5znk.com/up1/m5znk-d77f96ea5b.jpg

http://2.bp.blogspot.com/_3xtylGUE0Nc/SYfBc9KtKRI/AAAAAAAAA9Q/6KsTjfgs3y4/s400/Valentine+gift+ideas.jpg

ودى بقى شويه شيكولاته لانى بحبها جدا
http://www.streetdirectory.com/stock_images/travel/simg_show/11705966620070/1/valentine_gift_set_3/

تحياتى لقلبك الطيب
محمـــد التركــى

Noha Saleh يقول...

كل سنة وانتى طيبة وربنا يحققلك كل اللى تتمنيه
انتى تستحقى كل خير

ولد تحت الصفر يقول...

يا رب يسعدك

المتبهدلون في الأرض يقول...

ـوا كام سطر
حلم جميل .. وانتظار يزيده جمالاً
إن شاء الله تبلغيه وتحققيه

мαησηα يقول...

احمد سمير ..

وانت واحنا وكل المصريين بخير ياارب يا احمد

мαησηα يقول...

رامى ..

تسلملى يا رامى ربنا يخليك ياارب

واللهم امين ربنا يسمع منك ربنا

мαησηα يقول...

بسام ..

والله انت سكر تسلملى يارب ويسلم سؤالك عنى

وانا كمان مش مؤمنة بيه كعيد صدقنى انا بس بحب مناسبة حلوة الناس بتفرح فيهها

نورتنى يا باشا مايحرمنيش من سؤالك عنى ابدااا

мαησηα يقول...

حنونة ..

وانتى اطيب واجمل يا حنونتى الجميلة

تسلميلى حبيبتى

мαησηα يقول...

السمراء ..

ميرسى يا سمرا

мαησηα يقول...

شيرين سامى ..

وانتى اطيب واجمل يا شيرى الحبوبة

وانتى كمان زى ماانتى ف قلبى

мαησηα يقول...

باشا ..

وانت اطيب واحلى اخ ف الدنيا يا شريف

تسلم يا مقدرنى ورافع من معنوياتى كده دايما

мαησηα يقول...

فاتيما ..

وانتى اجمل واحلى يا فاتيما يا سكرة

حاضر يا حبيبتى تسلميلى يارب

انا كمان بموت فيكى ياقمر

мαησηα يقول...

ترررررررركى ..

كيفك وكيف احوالك ان شاء الله

يارب تكون بخير

ههههههه اه صح كنت فين غطسان ؟

تسلم يارب ويسلملى زوقك يا باشا


ربنا مايحرمنى من هداياك الرقيقة دى

يا باشا ومش تغيب عننا لو سمحت

мαησηα يقول...

نهى صالح ..

وانتى اطيب واجمل يا حبيبتى

ربنا يخليكى يارب

****

محمد ..

يارب ويسعدك انت كمان يارب الله امين

****

المتبهدلون ف الارض ..

يارب اللهم امييييييييين يارب

تسلم / تسلمى الله يخليك

 

ೋ واحــد شـاى ♨ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea