احدثكم من مصرنا الجديدة .. مصر العزة .. مصر الكرامة .. مصر الحلوة من النهاردة دي بلدك انت ماترميش زبالة فى الشارع ماتكسرش إشارة ماتدفعش رشوة ماتزوّرش ورقة اشتكي أي جهة تقصر في شغلها ما تمشيش عكسى ما تدخلش من باب الخروج في المترو ، ما تعاكسش البنات ماتقولش "وانا مالى" و راعى ربنا فى شغلك فرصتك تبني بلدك بإيدك انـشـر الحـمـله وسـاهـم في صناعـه مستقبل جديد للمصريـين قبل ماتمشى ادعى لمصر وشباب مصر

الخميس، يوليو 22، 2010

حدث ف مثل هذا اليوم ... + تحديث

من عمايل ايد .... мαησηα بالظبط الساعة 9:45 ص



تحديث 


البوست ده تاريخه 23 يوليو 

انا بعتذر يا رامى انه ما اتنشرش يوميها 

بس للاسف حصلت الظروف اللى انت عارفها 

مع انى كنت عملاله نشر  بس ما اتنشرش 

انا اسفة





-------------------------


يا اهل بلوجر الطيبين 

كيفكم وكيف اخباركم 

ان شاء الله تكونوا بخير وف احسن حال كلكم يارب

النهاردة كل الناس هتقوم 

مبسوطة جدااااااااااا ليه علشان ف سنة 1952 قامت الثورة 

 ثورة يوليو 

شهر عظيم والله شهر يوليو ده 

انا والثورة ف شهر واحد هههههههههههه




ف حد النهاردة هيقوم 

 يقول كل سنة وانا طيب 

وبما انه بجد انسان انا بعتز بيه وبجد حد زوق جدااااااااا 

ومابيقصرش ف اى واجب ومتابع جيد للتدوين  واهله 

حبيت نعمله حفلة صغيروة يارب تعجبه 

بمناسبة عيد ميلاده الــــــ 31 

كل سنة وانت طيب يا رامى وسامى سابقااا ههههههههه 

رامى فوزى صاحب مدونة بابى 

كل سنة وانت جميل وطيب وزوق ومجامل ومعانا ف وسطينا 

وعقبال مليوووون سنة يارب 

ودايما بحب اقول كده يارب السنة دى وهى ماشية

تاخد ف ايدها كل الحزن والهم اللى ف عمرك 

والسنة اللى جات تيجى بكل الفرح والهنا والخير اللى ف عمرك 

يارب اللهم امييييييييييييييييييييييين 

كان نفسى اعملك كادوهاية بس انا والله مسافرة دلوقتى 

انا كتبت البوست وعملت انه يتنشر ف ميعاده 

وبعدين انا قلت الحق اعمله علشان الكادوهات اللى هتيجى بالنص هههههههههههههه 

اتفضل يا سيدى ادى التورتاية 





وكمان جبتلك كادوهات بس  خلى بالك بقه هيبقى فيهم الطمع ههههههه 

دول فيهم كل اللى نفسك فيه اه صدقنى 

ولو مش فيهم جاملنى وقولى انهم فيهم ههههههههههه 

كل سنة وانت طيب يا سامى ويارب السنة الجاية يكون معاك نصك الحلو

ونفرح بيكوا انتوا الاتنين يارب اللهم امييييييييييين

1 داقوا الشاى وقالولى رأيهم:

richardCatheart يقول...

ايييييييييييييييييييييه دا نزل امته البوست دا


كل سنه سنه وانت طيب يا رامى ياللى كنت متخفى فى سامى وربنا اكرمك ورجعت رامى

يارب يا ابو الرام افرح بيك بقى

ربنا يهديلك حالك ويرح قلب

ويارب من احسن لاحسن

وهابى بربر توتو هابى بربرتوتو

هابى بربر توتو رامى اللى كان سامى
هابى بربر توتو

 

ೋ واحــد شـاى ♨ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea