احدثكم من مصرنا الجديدة .. مصر العزة .. مصر الكرامة .. مصر الحلوة من النهاردة دي بلدك انت ماترميش زبالة فى الشارع ماتكسرش إشارة ماتدفعش رشوة ماتزوّرش ورقة اشتكي أي جهة تقصر في شغلها ما تمشيش عكسى ما تدخلش من باب الخروج في المترو ، ما تعاكسش البنات ماتقولش "وانا مالى" و راعى ربنا فى شغلك فرصتك تبني بلدك بإيدك انـشـر الحـمـله وسـاهـم في صناعـه مستقبل جديد للمصريـين قبل ماتمشى ادعى لمصر وشباب مصر

الاثنين، فبراير 22، 2010

سامحونى :((

من عمايل ايد .... мαησηα بالظبط الساعة 12:53 ص

سالخير عليكوا

بصوا بجد بجد انا بقالى 4 ساعاتا بحاول ارد على التعليقات

انا ططلعت عين اهلى من ام جوجل الهباب

وكمان ممش عارفة ادخل المدونات انا عايزة ارد على حاجات كتير

وعايزة اهنى سكرتى المسكرة وخواطر شابة باعياد ميلادهم مش عارفة

انا بكره جوجل عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


انا عارفة انى بقيت رخمة واتاخرت اوى ف التعليقات بس وربنا من الهباب ده هو السبب


بس بيعمل بوستات جديدة مش عارفة ايه الغباء ده




بس هافضل وراه مش هاسيبه




سلام بقه




اروح اكمل خناق مع جوجل

9 داقوا الشاى وقالولى رأيهم:

Cute Kitty **sookra يقول...

ياقمر ولايهمك
اجى اشد فى شعر عم جوجل معاكى
ههههههههههه
تهانيكى واصله ياقلبى ومن القلب للقلب رسول

Mohamed Gabriel يقول...

ولا يهمك بس افتكرى تحودى على مدونة تخاريف زمن وتسيبى تعليق وانا حظبطلك جوجل دة

غير معرف يقول...

ولا يهمك ياقمر براحتك وخلصى مع جوجل واحنا مستنينك

الشاعر الفنان أحمد فتحى فؤاد يقول...

رغم إنك لسه ما زرتى مدونتى
إلا إنى مسامحك
و مسامح جوجل
و كل الناس

تحياتى

мαησηα يقول...

سكرتى المسكرة جداااااا ..

تعالى يا اوختى عااااااااااااا

تسلمى حبيبتى بس بردو

مازلت عند وعدى وهديتك عندى وربنا

ان شاء الله هابعتهالك وهاقولك على التليفون

باذن الله

мαησηα يقول...

محمد جبريل .. اهلييييييييييين وربنا

منورنى والله انا اكتشفت انى بقرأ كل

تدويناتك بس مش بدخل عندك المدونة

بقرأها من الفيس بوك

حاضر انا هابقى ادخل المدونة بقه

نورتنى والله واسعدنى مرورك الطيب

أحمد الصعيدي يقول...

السلام عليكم

أعتقد ان الحرب اللي بينك وبين الجهاز دي هتنتهي قريبا

المشكلة أكيد في :

adobe flash player
أو
anti virus

حاولي تظبطيهم هتنتهي كل المشاكل

السلام عليكم ورحمة الله

P A S H A يقول...

إيه ده يعني مش هاتردي على تعليقي ؟؟

:((

طب فرصة استغل الموقف بقى نياهاهاهاها

أخبارك إيه ؟

يا رب تكوني بخير إن شاء الله .

سلام

:))

ريمان يقول...

السلام عليكم

ولا يهمك ابدا ابدا

روقى بس كده

انا سعيده انى زورت مدونتك
على فكره اسمها لذيذ اوى

 

ೋ واحــد شـاى ♨ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea